tisdag 16 juni 2009

Tjoho!!

Inatt vakna jag med feber och att jag inte kunde andas pga att min hals har blivit svullen:(
Skulle ha jobbat idag egentligen men det gick ju inte.. Tog tempen för några timmar sen och då hade jag 38.5 inte speciellt roligt:/

Imorgon kommer först Christian:D!!!!!!!! (sjukt kul) sen senare på kvällen kommer Nathalie, Alex, Felicia och Lina full fart framåt!
Vill INTE vara sjuk och speciellt inte nu.. Kommer ju missa hela midsommar ju:'( vill inte!!
Och jag ska göra alllt för att bli frisk:D vitaminer frisk luft och en skön dusch ska jag hoppa in i nu..
Och det är ju faktiskt bara tisdag och midsommar är på fredag.. så det här måste jag fixa tänker inte ligga i min säng hemma helt själv och tycka synd om mig själv det tänker jag inte!

Ge mig ett lycka till;) pusss

3 kommentarer:

  1. Jag kan hålla dig sällskap om du inte blir frisk. Men du kommer att blir frisk! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. aaw vad söt du är<3 Men vill inte förstöra din midsommar. puss på dig<3

    SvaraRadera