måndag 8 juni 2009

Helgen:)

Har varit på bröllop i helgen:) Jenny och Daniel(kusin) gifte sig!
Hade jätte roligt den kvällen kan jag lova;) haha!
Sen drog systrarna(alex och filip också) till eskilstuna rätt tidigt så nathalie kunde jobba och sofie träna EM gänget:)

På båten sen träffa jag min älskade Maja som jag inte har träffat på jätte jätte länge..
Hon var ju lagom brun den där skitungen!!
Jenny hade hämtat sin lilla sötnos också såååå sjukt sööt han är lilla Elvis:) Christian(krille) var även på båten o massa till:P haha ja det var fullt av folk man kände helt enkelt!!
Jag bestämde även med sofie att vi skulle sola imorgon och att hon skulle massera mig:) Får se när jag slutar imorgon eftersom vi har mentorsdag:D

Men ska fortsätta med maten nu.
puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar