torsdag 4 juni 2009

Studenten

Har varit inne hela dagen idag för att se på studenten:)
eller jag åkte in för att träffa johan och se när han tar studenten:P
haha jaja men det var väl trevligt antar jag:D
Gick med jonas och robbin först sen träffa jag systeryster och såg på alla studenter ett litet tag innan jag va med lisa och bellis men i slutet orkade inte tjejerna va kvar så dom tog bussen hem medans jag väntade på att filip skulle hämta mig så jag kunde åka hem med vofflan:) Så jag tog halv 6 bussen hem, var inte riktigt planerat att det skulle bli så sen men så blir det ibland:P

haha aja nu är iaf jag helt slut... Har ont i hela kroppen som gör att jag är helt slut:(
Och förhoppningsvis kan jag sova inatt så jag slipper att somna vid 3 halv 4 som jag oftas gör nu förtiden.. Hatar min kropp till 100000!!!!
Men som sagt jag överlever än så länge iaf;) haha nej men nu ska jag ta och gosa med vofflish som sitter och låter för att jag inte bryr mig om henne..

Jo jag åker till öregrund imorgon, min kusin gifter sig nämligen på lördag:)
Men puss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar