söndag 14 juni 2009

Avslutningshelgen

Har inte haft någon tid att skriva om de här dagarna så tänkte göra det nu ist:)
(On my one)
Torsdag: Dagen började med att vi städade ut skåpen i skolan och sen hade vi stafetten som vi haft alla år.. 9ME kom 2 tjohoo!!:D Bra jobbat klassen!
Sen kl 13oo hade alla nior lunch med de flesta lärare från lekis tills nu.
Det var rätt roligt fast saknade Pålle där:( Absolut min bästa lärare!
Sen efter det åkte jag och Maja in till stan för att handla lite men det blev tyvärr ingenting alls:p hahah! Missa bussen så hann inte va med och klä vagnen men den blev fin ändå;)
Senare på kvällen när jag kommit hem osv kom Pelle ett litet tag.

Fredag: Oj jag vet inte hur jag ska förklara allt men jag ska göra det kortfattat, Allt började med att hela min morgon blev försenad för att jag hade strömavbrott hemma... Lätt att duscha och locka håret då, nej skulle inte tro det! Men det fixa sig tillslut strömmen kom tbx och jag fick stressa ihjäl mig. Men et blev hyfsat iaf.
Maja och hennes familj ko inte o hämta mig förens jätte sent:P haha kom försent till kyrkan o alltXD Folk sjöng när vi fick smita oss förbi för att sätta oss längst fram vid alla nior.
Jeannie sjöng UNDERBART fint med sin egna låt som verkligen var rörande.. Det var många nior som inte kunde hålla sina tårar inne vid det ögonblicket.
De flesta grät när vi sjöng "Den blomster tid nu kommer" b.la jag..
Kunde inte hålla in tårarna när vi sjöng, tänkte på alla minnen att vi aldrig kommer träffas igen iaf inte de flesta och absolut inte på samma sett.
Kändes jobbigt också att veta att jag inte hade min familj där men jag är glad att dom var hos nathalie ist.

Vi åkte iaf vagn efter kyrkan, Hade skit roligt!!!:D regna lite men det brydde vi oss inte om:)
åt lunch på Bungegården för att sen sätta oss i våran buss för att åka iväg till vårt "hemliga" ställe:P ahaha som föresten var Visby.. haha aja vi fick klä om för att byta till 50-60 tals kläder, as roligt:P hahaha!! Killarna var väldigt heta måste jag sägaXD hahahahahhah!!
Åkte iväg med raggarbilar runt hela visby överallt verkligen:) tihihi!
Mellan allt bilåkande släppte de av oss till kulturskolan för att "lära" oss bugg och ngt annat skit:P haha! När hon märkte att jag kunde dansa blev hon as svidig mot mig hela tiden men sånt får man väl ta när ens "danslärare" inte var så bra som hon trodde:P hahahah!!!
Tillslut blev vi avsläppta vid ett 50-60tals café som vi stannade på hela kvällen.
Åt mat, dansade, spexade, lärare höll tal, vi höll tal, såg på bilder, grät osv..

Och kvällen tog slut med att alla grät jag sov hos lisa och vi var helt slut:P



Lördag: Vakna med ont i benen kunde inte röra mig svullen som as, lisa med ont i huvudet och vi kände inte alls för att åka på nia festen men det gjorde vi tillslut ändå.
Jag och lisa åkte hem typ 05.00 lr nått liknande orkade inte va kvar det var kallt, trångt, och det var folk som inte kunde hålla sin jävla mun stängd. Men det gick bra att köra hem var bara väldigt kallt och regningt.
Men att vara hemma( lr aa hos lisa) var helt underbart!!
Mammsi och pappa kom även hem igen typ ngn gång på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar