torsdag 25 april 2013

Home !

Då var man hemma i Sverige igen efter en lång och strulig hemresa! Är i Eskilstuna just nu och ligger bredvid en sovandes söt Mila och med ett täcke! Sjukt skönt haha och självklart super mysigt! :) kände mig inte så jätte brun när vi åkte hem idag men efter att stå bredvid syrran känns det redan bättre heheh! Det ända är väl att hon är sjukt mer vältränad än jag men brunare är jag iaf hehe! :) i morgon börjar nästa resa/jobb till Norrköping vid 13.00 så ska sova nu och hoppas jag är lite pigg i morgon :) fick däremot höra att Mila börjat vakna runt 6 varje morgon så får se hur mycket sömn det blir, men mysigt att vakna upp med henne! :) saknat min lilla ängel lite, skönt att va hemma i Sverige iaf även om jag saknar värmen och de där borta! Allt kaos orkar jag inte skriva om nu, kanske efter helgen! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar