fredag 17 maj 2013

Svårt att verkligen förstå vad som händer!

Ibland är det svårt att förstå vad som händer i sitt liv, speciellt när det är ngt som verkligen är helt galet och man vågar nästan inte tro att det är sant. Igår satt jag i arbetsintervju på engelska genom skype i 4 1/2 h. Jag var helt slut efter det, vilket kanske inte är så konstigt när man är så fruktansvärt koncentrerad hela tiden och när det dyker upp saker som man knappt kan tro är sant känns det lite extra. Ikväll ska vi snacka lite mer om allt och känns så otroligt! 
Är jätte glad men samtidigt har jag svårt att verkligen förstå det hela. 
Men trodde då aldrig att jag skulle få en sådan här chans i mitt liv, men tackar alla för er som stöttat mig igenom allt och fortfarande gör! Kärlek till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar