måndag 1 april 2013

läängtar!!!!

Vad ska man säga(?) 
Ja.. jag brukar inte göra såhär men om 2 veckor åker jag till Egypten, impuls resa lr vadå?! Haha men kul ska det bli och jävligt skönt om inte annat! En vän till mig frågade mig idag då resan redan va bokad, tänkte i någon timme och sen blev det ett stort JA! hehe. Och det är precis mellan mina jobb så det är liksom perfekt! Längtar till solen nu kan jag säga mer än vad jag gjorde innan! 
Har dock börjat läst lite om hur det är där nere då pappa och mamma va lite oroliga, speciellt pappa och det känns ju lite läskigt med vissa saker måste jag erkänna men ska va en blond liten försiktig tjej när jag är där borta :) hihi! 
Nu ska jag däremot försöka sova men min skadade handled som inte vill sluta göra ont.. suck! 
Puss och godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar