torsdag 31 januari 2013

Lång dag!

Då var det mesta packat tror jag, får ta det allra sista i morgon och hoppas på att jag inte glömmer ngt! Isf kommer mamma och pappa upp på torsdag nästa vecka så det blir väl inte jätte panik som tur är :) fick ett roligt samtal av bästa Sara ikväll! Blir alltid lika glad :) väntar bara på nästa samtal nu med lite update hehe!
Var inne och köpte speciellt foder till min lilla kisse Lisa idag... 187 kr och då fick jag 100kr rabatt! Fyfan vad dyrt, men om det nu ska hjälpa henne att gå upp lite i vikt och inte försvinna helt är det värt det! Om det nu är så att hon äter av det men hon gör ju typ inte det... Iaf inte än! Hm.. Blir lite orolig för min älskling och speciellt nu när jag ska va borta så länge men hon har iaf mamma som kan ha koll! Dags att säga godnatt! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar