torsdag 10 januari 2013

Början av helgen!

Många tankar snurrar runt just nu och jag vet inte riktigt vart jag ska börja egentligen.. Men det jag vet just nu är att jag måste sova, mamma och pappa åker med morgonbåten imorgon så det blir ingen sovmorgon för mig utan hunden måste ut :) Rätt skönt att vofflis inte heller är morgonpigg så behöver inte gå ut fören typ 10 lr ngt så det är skönt men lovade att kolla till mammas hår och fixa det lite innan dom åker, vilket är 05.30 typ.... tjoohooo men vad gör man inte för sina älskade föräldrar och familj. Hon fick även lite slingor i håret i kväll så hon känner sig lite snyggare än vad hon redan är. 
Har även hunnit med en sköön men smärtsam(på ett bra sätt) stretching idag. så känner mig lite piggare i kroppen vilket är bra då det är planerat att jag ska ha en tränings/stretching/uppladdnings helg. Sov gott alla fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar