torsdag 17 januari 2013

Äntligen !

Som ni antagligen märkt så var jag lite för seg och sliten igår för att uppdatera bloggen men eftersom jag lovat kommer jag skriva mer om visningen direkt när jag får mer tid till det :)
I morse åkte jag upp med 07.05 båten, vilket betyder att jag gick upp 04.45 för att hinna åka förbi Funck's lite snabbt innan och hämta upp lite saker Sofie och Filip lämnat kvar på ön. Och eftersom jag va så smart och satt uppe med mamma blev det 2 h sömn för min del innan det va dags att sätta sig i bilen. Gick iaf bra och sov lite på båten också som tur va. Det gick bra hos sjukgymnasten iaf och nu när jag är i etuna har jag myst massa med Mila :) stackars hjärtat som har vattkoppor och mår super dåligt.. Blir mer mys och bus i morgon'! Sov gott :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar