tisdag 5 juni 2012

Standing still

Just nu är det så mycket som händer så vet inte riktigt vart jag ska börja (?) Det är så blandade känslor just nu, studenten snart, sista gången man kanske träffar vissa (vilket kommer va skönt när det gäller vissa men väldigt ledsamt med andra). Längtar efter min fina Alexandra på andra sidan havet och tänker på henne och hoppas att hon mår bra <3 Samtidigt som man vill umgås med alla och verkligen utnyttja tiden så mycket det går innan studenten har man ingen ork, inte jag iaf. Inte just nu.
Men jag önskar jag hade den energin mer än någonsin!
Har även slutat med de nya tabletterna nu, måste säkert börja med dom igen men inte nu innan studenten och allt. har aldrig mått så dåligt pga. tabletter, vilket gör att jag inte alls vill ta dom. Är så trött på alla mediciner och vill bara sluta med allt. Vilken kropp mår egentligen bra utav starka läkemedel i längden? tror inte det finns ngn faktiskt.. och är trött på det nu!
Tänk om bara smärtan försvann så man slapp allt det där, skulle bli så lycklig!
Går inte att beskriva..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar