söndag 17 juni 2012

Bästa bästa !!!!

Måste bara säga att den här helgen har varit helt underbar! Varit med massa trevliga människor och allt har vart så jävla bra! Förutom att mitt bankkort blev stulet och rensat kortet innan jag hann spärra det, och att en brudjävel knuffa ner mig för en trapp på Ambassadeur så har sådär jätte fin svullen/blå rygg nu och kan knappt röra mig... Fyfaaan det räcker för fan med min skada sen innan! Och kan jag inte dansa på tisdag pga det här kommer jag lacka sönder !!! Men tbx till det roliga :) Va med Nella och alla pojkar igår och vi hade sjukt kul och jävlar vad sent det blev, skulle gissa på att vi somna vid 7 haha.
Nej nu ska jag försöka överleva resten av kvällen, blev lite mycket igår så man är en aning sliten hehe!

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar