måndag 18 juni 2012

Magisk hårprodukt

Jag vill hylla en helt underbar hårolja som är magisk!
Jag hade själv världens största tova i håret och jag kände att nu är det bara att sätta igång för att sitta med det här i två timmar för att få ut.. Kände hur trött jag bara blev av tanken, men så drog jag i min underbara olja och efter 10 min är den helt ute, håret är lent och fint igen precis som vanligt!  Så om ni har trassligt hår lr bara vill ha ett friskare hår tveka inte att köpa en flaska "Nashi" ni kommer inte ångra er det lovar jag! Och den är så värd sitt pris.
Den utför inte bara mirakel utan den luktar fruktansvärt gott också!

Här har ni lite mer info:
Nashi Argan 100ml
Nashi Argan är en blandning av dyrbara naturliga grunder av organiskt ursprung (certifierad arganolja och linfröolja ) som reparerar, ger näring och glans på en och samma gång.
 Passar för alla typer av hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar