fredag 9 september 2011

Min fredag !

Den här dagen har varit väääldigt lång!
Började med att jag hade tid hos läkarn 9.00 på Sthlm Clinic - Stay Active, blev undersökt ganska extremt.
Gjorde ont så in i .... och slutade med en spruta mellan L5 och L4, så nu får vi se om det gör ngn skillnad!
Är super svullen i ryggen, ser hemskt ut och kan knappt röra mig..
Nu när bedövningen gått ur så känns det om man säger så ...
Efter det hade jag tid hos sjukgymnasten direkt för att göra lite övningar och göra ett träningsprogram som jag ska följa nu en tid framåt och hoppas på att det hela går framåt :)

Träffade en fin vän till mig när jag var klar där och hade en myslunch och pratade om allt möjligt :)
Var super mysigt och roligt<3
Runt 15.30 kom A till sthlm, mötte upp mig och sen gick vi och fika, prata och hade allmänt roligt !

Sitter nu hemma med mamsen och ska snart lägga mig i sängen och hoppas på att ryggen inte blir mycket värre än så här!

Puss så länge !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar