torsdag 15 september 2011

Don't forget who you are!

Vissa saker är känsliga att prata om och det måste va bra tillfällen och dras upp och frågas på rätt sätt för att man ska kunna dela med sig av smärtan lr det som tynger ner en. 
Det är även svårt att få folk runt om en ta det hela på rätt sätt och inte tro att man döljer saker lr håller allt inom sig, lr helt enkelt uppfatta det helt annorlunda. Det har blivit otroligt mycket på senaste tiden och det gör självklart att man blir påverkad och i detta fallet negativt ! Finns absolut de saker som är positiva också som man inte får glömma bort men vissa saker är svårt och känsliga . 

Jag känner mig mer påverkad nu än vad jag gjort innan men jag har en aning om varför också .. 

Familjen ör viktigast men även svårast att få till att uppfatta allt rätt och det sista man vill är att de man älskar mest ska mö dåligt över saker som har med en själv att göra ! Det sista man vill är att va orsaken till att ngn ska bli ledsen.. Lr bli påverkad negativt helt enkelt ! Det är iaf så jag känner ! 

Men man behöver ändå få ut sina känslor på ngt sätt för att kunna må så bra man kan. Vissa tidpunkter är självklart svårare än andra men det är då man behöver va som starkast för att orka med allt. 

Jag älskar min familj och skulle aldrig kunna leva utan er ! 
Ni är viktigast , ni tillhör mitt hjärta och ser till att det inte faller sönder ! 
Kärlek till er <3  

1 kommentar:

  1. Älskar dig massor!
    Vet att du har det jobbigt men jag finns alltid där för dig precis som du alltid finns där för mig.
    Vi får bryta ihop tillsammans och komma igen.
    Vi fixar det alltid, eller hur?
    Pussssss på di

    SvaraRadera