onsdag 28 september 2011

Besviken ..

Har mer i mitt liv än vad jag egentligen har tid och ork till..
Hade vart så otroligt skönt om man kunde få fokusera på en sak i taget!
T.ex min rehab .. Den tar upp mycket av mitt liv men ändå är det inte tillräckligt.
Om jag bara kunde gå in för det fullt ut och ge det all min tid så kunde jag kanske bli bra snart och få ett normalt liv igen.
Slippa tänka sig för, undra, ha ont, missa saker osv osv.
Jag har inte ens glöden kvar jag hade förut..
Måste få tbx den !!

Samtidigt som jag vill göra allt som min rehab kräver går jag ju fakitskt i skolan,
sista året på Frisör,
Vilket betyder mycket jobb det med..
Sen är det massor runt omkring såklart och tyvärr har man inte orken lr tiden till att lägga ner den tid man egentligen vill..
Jag är och blir så besviken på mig själv..
Godnatt!

1 kommentar:

  1. Jag älskar dig gumman och du ska försöka att se positivt på framtiden.
    Du ska inte va besviken på dig själv för det här är inget du kan belasta dig själv för. Allt kommer att bli bra till slut men du måste börja planera bättre och vi kommer hjälpa dig så gott vi kan.
    älskar dig massor puss

    SvaraRadera