söndag 20 februari 2011

Söndag

Hello!
Gårdagen spenderade jag i sthlm! Såg på hockey med Jessica och Lisa, sudret gjorde inte den bästa matchen om man säger så men vi hade det trevligt ändå !
Träffade Johan och Rasmus efter matchen innan vi drog oss tillbaka in till stan.
Dom visste inte riktigt vilken linje dom skulle ta så dom hoppa på samma som mig i sista sekund, som va heeelt fel håll för dom men roligt hade vi och ja jag hoppas dom kom rätt tillslut ;) hah.
Åkte hem till M and D ett tag och hängde där med några trevliga innan det va dags att dra sig hemåt igen..
Lyssnade på filles låtar hela vägen och jaa fyfaan vad bra han är helt sjukt!!
La upp några låtar på fb men det fick jag höra direkt och blev tvingad att tabort.. suck!
Han förstår inte hur bra han är.. vilket gör mig otroligt trött!
jaja ska väl fortsätta flytta mina grejer in i lägenheten så det blir lie ordning och sen får vi se hur dagen blir.

/Tessibell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar