söndag 13 februari 2011

Söndag

Hello there!
Igår var det party här hemma som slutade med att det blev lite väl mycket för min del! haha.
Men det va super roligt så det var det väl värt kanske;) heh
Va väl inte speciellt pigg och glad när jag vaknade idag.. mådde som jag förtjänade i guess!
Men efter någon timme va de dags att fixa sig lite för att sen dra till dansstudion :)
Första streetklassen jag har tagit på 1.5 år.. förstår ni hur länge det är??! o herre..
Men det gick bra och va super roligt även om jag inte va på topp .
Moderna börjar om 10 min, funderade på att gå den med men tror nog jag ska ta det lugnt nu så jag är pigg och kry till imorgon då praktiken börjar!
Nu borde jag nog gå och ta mina tabletter och sen fundera på mat tills S kommer hem vid halv 9 typ.
 Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar