måndag 28 februari 2011

At home

Då var man hemma på ön igen..
Är sjukt skönt att ligga i sin egen säng och gosa med mina kissemissar!
Har verkligen saknat dom nu när jag inte bott hemma på ett tag..
Men har haft det grymt dom här veckorna och lär åka upp snart igen:)


Idag åkte vi iaf förbi Uppsala och handlade lite kläder osv innan vi drog oss vidare mot sthlm.
Fick med mig en ny (skit snygg) skinnjacka och lite andra kläder hem, så det känns grymt :)
Åkte hem till farmor en stund, klippte henne o åt lite mat innan vi sen åkte hem till Yvonne och Gunnar.
Micke, Ullis, Luke och lilla Madison va även där så det va suuper mysigt!!!!
Va jätte längesen jag träffa Ulrica så det va trevligt och lilla Madison är sååå söööt, bara 7 veckor gammal!

Har två katter i sängen som är super gosiga så ska nog ge dom lite uppmärksamhet nu innan jag somnar.
Night night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar