tisdag 14 december 2010

PUSS!

Den här dagen har bara vart stress i stortsätt...
Börjar med att vi kör fast så det blir stressat till salongen, sen när jag va där va det rätt lugnt eftersom jag inte hade nå prov att göra som de andra hade som va där. vilket känns grymt skönt!
Tränade lite på fönvågor som jag verkligen INTE tycker om.. fyfaaan!
Har prov på det imorgon så det är bara att göra..
Gick iaf på stan en stund för att handla lite julklappar lite snabbt och sen va det dags att sprong till bussen:P
Haha kom hem, handlade och lagade mat med mamma. pluggat lite och snart kommer några snälla pojkar + rebecca och hämtar mig för att sen sova i stan!
Ska sätta mig ner och andas lite och ta mina tabletter innan min rygg tar över allt förmycket..

Sov gott mina vänner!

Såhär såg mitt hår ut idag förresten efter att haft lite tråkigt i salongen:P
(btw. Soooofie kommer imorgon!!!!!!!!!!!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar