torsdag 9 december 2010

Ibland börjar man ju undra..

Den här dagen har typ bara varit skit, började åt helvete men tog mig till bussen imorse iaf!
Alla har typ vart på dåligt humör osv så det har bara vart skit!!
Hjälpte iaf Frida S med färgning och slingning på förmiddagen och fick en kund bara helt plötsligt så det blev en snabb klippning innan maten.. skulle inte haft några kunder idag men fick en på em också så det gick bra!
Så det kändes lite bättre iaf efter det..
Efter skolan satt jag och R i löshår på emelie, vilket gick bra! Becci fick göra slutet eftersom jag va tvungen att åka hem, duktig flicka!! :)

Gick i världens snöstorm till bussen såg ut som en snögubbe hela jag:P hah tills det smälta och jag blev som en blöt katt! haha! Bussen va försenad som fan så missa början av Brynäs - Timrå men vi vann ikväll med 2-0 så det känns grymt!
Nu ska jag döö i min säng snart lr i soffan och samla kraft tills imorgon!
pusselipusspuss

2 kommentarer:

  1. Robin Brynäsarn Karlsson!9 december 2010 kl. 13:13

    Hejjja brynäs!! ;)
    Dö i sängen och samla krafter nu! :)

    SvaraRadera