fredag 3 december 2010

Grenade

Hoho bloggen.
Gick upp vid tre tiden vilket vad skönt eftersom jag inte sovit så bra i natt..
Missa skolan idag vilket inte va alls bra men ryggen är helt slut körd!!!
Så ikväll blir det bara mys hemma med voffsingen:)

Vofflan va på ett litet äventyr i snöstormen förut kom hem som en snöboll och fick stå i duschen i 10 min för att få bort all snö/is.. haha jaja nu ligger hon iaf tätt intill mig för att värma sig :)
har sotis på andra sidan av mig så det är super mysigt i soffan just nu!
Älskar mina små djur! <3

Begravningen för Gustav va idag, önskar jag var där, men systrarna va där iaf!
Känner mig rätt sorgsen även fast jag inte direkt kände han, men släkten betyder ändå mycket även fast man inte ses så ofta.. rest in peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar