söndag 31 oktober 2010

Stress, stress, stress

Det är alldeles för mycket just nu!
Vet inte hur jag ska hinna med allt lr vart jag ska börja.. känner mig så jävla stressad och jag orkar inte!!
Hur vet man om gör det rätta lr om man håller på att göra ett stort misstag(?)
Allt hade vart så mycket lättare om man visste precis hur man skulle göra för att få det rätt..

Något säger mig att jag håller på att göra ett stort misstag medans en annan, helt rätt!
Blir trött på det här...

Nu blir det städ och plugg som gäller! Skola imorgon..

2 kommentarer:

  1. men det är inte säkert om jag kommer denna vecka eller nästa. måste se om jag kan byta tid på mötet! förhoppningsvis kan jag det och då kommer jag inatt.

    SvaraRadera
  2. I know men nu är det ju så att du kommer i natt!! :D Puss pårej!

    SvaraRadera