fredag 1 oktober 2010

Kärlek

Vill bara säga att mina systrar är helt underbara och dom bästa som finns!
Det är inte lätt att hitta människor som dom och jag är stolt över att vara deras lillasyster.
De ger mig så mycket kärlek och styrka varje dag, även när de själva inte vet om det.
De säger precis vad de tycker spelar ingen roll vad det handlar om men dom lyckas alltid ha rätt i varje situation när det gäller mig.. iaf nästan;)

Är super glad och jag längtar massor tills nästa fredag när jag åker upp till dem.
Behöver mina systrar och känns otroligt skönt att jag ska va där i lite mer än två veckor:)
De lyckas alltid få ett leende på mina läppar, även när tårarna bara rinner och deras stöd betyder grymt mycket!
Jag älskar er Nathalie & Sofie!

Godnatt<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar