fredag 13 november 2009

En jobbig tid

Har haft en jätte jobbig vecka.. därför jag inte bloggat så mycket!
Har haft så ont att jag gråtit mig till söms nästan hela veckan..
Inte kunnat gått lr rört mig överhuvudtaget pga min rygg.
Innan jag va hos de senaste besöket hos läkaren hade jag bara ont i benen och det var det som var problemet, men efter han tryckte på min rygg har jag haft massor av problem..
Min rygg är förjävlig och nu kan jag förstå hur mamma har känt i alla dessa år!
Du är stark mamma och jag älskar dig massor!!!<3

Just nu vet jag bara inte hur stark jag är, hur länge jag orkar..
Det blir bara värre och värre! Allt är så jobbigt
Har massor i skolan och jag har missat för mycket i skolan!!
Stort prov på måndag och jag MÅSTE dit jag vill dit!
Kanske inte många som vill till skolan men det vill jag verkligen!!!
Saknar alla så mycket..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar