tisdag 17 november 2009

Black and white

Vi var bästa vänner.
Höll alltid ihop spelade ingen roll vad det handlade om vi fanns alltid där för varandra.
Vi visste allt verkligen allt om varandra fanns inget som vi inte berättade för varandra vi litade på varandra och förr eller senare kom det upp saker som vi knappt vågade säga till någon men ngt fick oss ändå att känna trygghet.
Vi va black and white!
Vi sa att vi alltid skulle hålla ihop så tajta som vi var.
Men vad hände?
Jo vi kom ifrån varandra hittade nya vänner slutade höra av oss till varandra
Och nu när jag pratade med dig bara en liten stund kändes det fortfarande som vi var lika tajta som förut, som inget hänt..
Är glad att vi pratade lite fick mig både att känna glädje och sorg över hur det blivit.
Men du ska veta att jag finns här för dig!

Älskar dig<3

3 kommentarer:

  1. Therese att läsa det här får mina tårar att rinna. Men gumman du vet att det starka banden vi har till varandra kommer inget eller ingen att kunna ha sönder. Jag älskar dig för evigt //Black

    SvaraRadera
  2. förlåt för mina grammatiska fel föresten men blev så tagen av det du skrev <3

    SvaraRadera