söndag 1 november 2009

Dishonest

Hatar människor som pratar skit och hittar på massa som det inte finns en liten sanning i ens..
Falsk det är vad du är och jag tycker synd om dig! Helt seriöst gör jag det.. Stackarn du är så osäker på dig själv att du måste prata skit för att stå i centrum men grejen är den att du förstör bara för dig själv! Snart kommer alla se vem du egentligen är och då är det inte kul, du kommer väl ihåg förra gången? lr har du kanske glömt bort sanningen i alla lögner du säger?
Snälla gör mig en tjänst, prata aldrig med mig igen för du tar bara onödig energi från mig!!
btw.. gammal bild:P

4 kommentarer:

  1. vem är de som är falsk?

    SvaraRadera
  2. Wow!! Att du är min kusin kan man inte tro, för snygg!!! //Jessica

    SvaraRadera
  3. Vad gullig du är Jessica:) tack så jätte mycket<3

    SvaraRadera