torsdag 21 maj 2009

Torsdag

Jaha då var det redan torsdag och imorgon drar man till eskilstuna för att träna och träffa syster:) Får se om jag träffar Tisse och Felicia och hade ju vart rätt nice!

Och idag har man städat som en tok och bara haft allmänt tråkigt.. får se om jag drar ut med sariluren lite senare:P hehe!

Igår hade man spexfoto med 9an på morgonen va väl rätt nice.. Och sen kom skit vädret...
Helt sjukt verkligen när jag sara och fia åkte upp hade de precis blivit rätt hyfsat väder slutat regna o så, men när vi kom upp till boden för att hämta grejerna ja vad händer då??.... Jo det börjar åska som faaaaaaaaaaaaaaaan och spöregna:( suck!
Aja vi åkte ner till hästarna ändå och kollade och då började de hagla! Jag menar verkligen ös HAGLA!!!!! nu, det kan ju inte va möjligt men men... blixten visade sig också för oss:/ men men det va bara att åka hem och deppa ihop;)
Sen blev jag och sara HEL galna och fick för oss att dra o rida vid ca 9 typ:P hahah men det blev lyckat denna gång:D riktigt skönt faktiskt..


Men ha det bäst puss:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar