onsdag 27 maj 2009

Suck!

Igår tränade jag lite med sofie:) det var inte alls länge men det var roligt och det blev bra dans också! Allt kändes bra.. mina ben va helt okej visst jag kände att jag hade tränat men mer va de inte. Men idag... va det förjävligt, Som vanligt somna jag inte förens jätte sent och sen vaknar man cirka 5 och sen ringer klockan 7.15:(
Och jag känner hur paniken börjar krypa och hur ont jag har att jag inte står ut så ingen skola på förmiddagen för mig:/ Sen pallra jag mig upp vid 12 så jag skulle kunna göra engelska nationella muntligt... Har fått bitit ihop hela dagen och det har jag fått gjort alldeles för länge!! Orkar inte längre kan inte skiten försvinna??
Och nu är det inte bara benen heller:( känns likadant i armarna.

Men ett tack till sofie för träningen! Även fast att jag får ta skiten efter är det värt det fullständigt!! Dansen är ngt jag inte klarar mig utan och jag tänker fortsätta vad som än händer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar