torsdag 7 maj 2009

Torsdag

Ja då va man i skolan ett litet tag idag:) kändes rätt bra faktikst förutom att jag hade ont som vanligt...
har varit hos läkaren idag pappa följde med mig så det var skönt!
Pratade hur jag skulle göra nu med mina ben, men inget vet vi säkert..
Dom ska antagligen kolla min rygg ifall jag skulle ha ngt fel där. Dom tror också att jag är för överrörlig i min kropp så de kan va mycket till det hela problemet.
Vi pratade väldigt mycket hur jag skulle göra nu med allt tex. dansen osv..
Ser ut som jag måste ta ett väldigt jobbigt beslut och det är snart.. måste berätta det för alla så dom vet om hur det ligger till.. vill inte men har inget annat val:/
Läääängtar efter dansen såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå mycket verkligen!!!!
Har inte mycket ork kvar men en sak som är säkert jag kommer ALDRIG sluta dansa...

2 kommentarer:

  1. Deppa inte ihop nu gumman.
    Du kommer att kunna dansa igen och då ni så får alla akta sig;)
    Du kommer att ha sååå mycket energi som ingen annan.
    Vi får tänka på all rehabträning som ligger framför dig och bara tänka positivt.
    Vi får hjälpas åt.
    Älskar dig<3

    SvaraRadera