tisdag 7 april 2009

Tisdag:)

Den här dagen började med att jag försov mig:P haha sara ringde oväckte mig 1055 och då fick jag lite panik så jag skynda mig att byta om och tog en frukt och sen va jag i stallet 1105:D riktigt bra gjort måste jag säga!!
Sen när jag kom ner va det rätt många där:P haha.. aja såg på när några red på banan och sen va det min tur... Kunde inte riktigt välja vem jag skulle ta så olivia gjorde det åt mig:) det blev svie!
Va hur nervös som helst verkligen och det börjar med att han inte lyssnar... typiskt men det blev bättre sen när olivia hjälpte mig:)

Efter det hade skynda jag mig in i duschen och sen vidare men Nathalie in till stan:)
Gick på stan lite och sen ner på hamnen för att ta en glass:)
Det va mysigt att vara med syster<3

Snart kommer även alex hit nathalie och pappa ska åka in och hämta han vid båten om ett litet tag:)

Och imorgon hade jag tänkt att inte försova mig:D hehe!
Ska upp och rida med sara och olivia vet inte riktigt om fia och isabell ska med men de får vi se imorgon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar