lördag 18 april 2009

Hel sjuk dag:P

Idag följde jag med på en ritt som fia höll i. det var massa gubbar och tanter som kom från stockholm för att rida så jag hängde på:)
Dagen började med att jag blev upphämtad vid 8.30 av Fia och Sara.. Sen efter en stund åkte sara med gotnir för att va på haffikursen..
Medans fia och sara lastade på gotnir på släpet så hämtade jag in alla hästar som skulle med på våran lilla ritt på fårö.
Det var nökkvi, jullan, gosi, gata, svie, saili och eldi! Jag red nökkvi som var jätte mysig och duktig idag:)
Problemet var att vi red vilse ett antal ggr:P Någon hade sågat ner så mycket träd så man kände inte igen sigXD hahhaha!! aja ritten som skulle bli 3 timmars blev 5 timmars:P haha!
Men det slutade bra iaf:D
Kom hem vid sex halv sju någonting och jag kan lova att jag är helt slut!!!
Orkar knappt hålla upp ögonen..
Så nu blir det film(sova) med familjen och imorgon blir det en helt ny dag med nya krafter:)

Pusss på er<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar