måndag 6 april 2009

Måndag

I helgen har jag varit uppe i skutskär för att tävla..
Det gick bättre än förväntat eftersom jag inte har kunnat tränat på 2 mån.. Kom 2 med fia:D och till semifinal i singel. helt okej!
Sen sov vi hos moster i öregrund som var väldigt trevligt:)
och i går åkte vi hem med båten.. både jag och nathalie va helt inne i so you think you can dance finalen som hon hade på ipoden. helt plötsligt kommer en man fram och börjar prata med oss helt skum verkligenXD hahahhaha!! Aja iaf kom hem vid typ halv 1 och sen la man väl sig inte förens vid kanske 3:P haha!

Och idag har jag ridit med fia, sara, olivia, nora, hanna och isabell:) Jag red på nökkvi som va lite jobbig men det funka:P Hade en arg gubbe efter oss som är riktigt läskig.. hahah alla fick väl lite panik mitt i allt:P hahaXD.
Såg på när sara red frodi på banan för olivia och borstade lite hästar.. så man kom väl inte hem förens vid halv 7.

Imorgon börjar dagen med att jag ska rida lektion för olivia på Nökkvi tror jag..
sen ska jag åka in med syster till stan för att kolla kläder som jag önskar mig och bara ha mysigt. va så länge sen man va med henne själv. Och sen på kvällen/natten kommer alex till gotland:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar