onsdag 5 februari 2014

Det är bara att kämpa på !

Aldrig kul att bli sjuk.. speciellt inte när man verkligen inte har tid lr kan vara sjuk..
I morgon kommer det bli en lång och jobbig dag men ibland måste man bita ihop lite extra för att kämpa sig igenom vissa saker. Men med all kärlek man får på dansskolan så ska det nog sluta bra ändå. Får vara lite försiktig bara när jag undervisar så jag inte tar ut mig allt för mycket.

Dagen har varit full med utbildning men efter det var jag helt slut, somnade på soffan och mådde rent ut sagt piss dåligt.. Underbara Moa tog mina klasser så det var super snällt!
Bestämde mig ganska snabbt för att stanna hemma i natt då jag kände att det kunde va skönt att vila kroppen hemma lite ist för att sätta sig på ett tåg till Etuna.
Men det betyder även att jag måste upp tidigt för att hinna ta mig till etuna i tid, ska mysa lite med en annan sjukling (Mila) medans syrran jobbar innan jag själv börjar.
Ska bli super mysigt verkligen, älskar den där lilla tjejen sjukt mycket.

Men som sagt, jag ska upp tidigt och har en lång dag framför mig. Lyckades börja prata med en vän från usa så blev senare än tänkt men nu är det dags.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar