tisdag 21 januari 2014

Känslosam dag..

Ibland kan det bara ta 1 sekund från att ha en super bra dag, vara glad osv. till att ha en kass dag där man bara mår skit.. en sån dag har jag haft idag. 
Man önskar att vissa bara kunde hålla sina tankar hos sig själva.. 
Men men trots all stress och press önskar jag bara att jag kunde stå i danssalen nu så jag bara kunde släppa alla tankar och stå där få ur alla mina känslor och känna all kärlek och dansglädje runt om mig. Det är bland det bästa med dansen och jag är så glad att den är tbx i mitt liv på ett positivt sätt. 
Jag mår bra av att dansa, inte bara psykiskt utan även fysiskt nu. 
Det går inte riktigt att förklara den känslan så att folk förstår men dansen är så viktig i mitt liv och har alltid varit, den har gjort mig till den jag är idag. Man har gått igenom väldigt mycket och trots skador så skulle jag aldrig vilja ändra på det. 
Tack Mamma och Pappa för att ni alltid har funnits på min sida och hjälpt mig så jag kan göra det som betyder mest för mig! 
Jag älskar er 



Live Love Dance

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar