torsdag 16 januari 2014

Blev en lång dag!

Då har dansen börjat lite iaf, haft mina första klasser idag på skolor inför kursstarten vi har nästa vecka och det va riktigt kul att komma igång lite igen och lite "lugnare" än när mina riktiga klasser sätter igång på dansskolan och säger bara en sak... Träningsvärk... om jag har det redan efter idag hur kommer då nästa vecka se ut(?) kommer bli tufft och kännas i kroppen men ska bli jätte roligt också :) Det känns att man gjort ngt då iaf och det är alltid positivt!
Nu på kvällen när jag kom hem till Sthlm kom fina Emelie hit och myste lite och blev även lite fix av hår. Blir stan med henne i morgon osv innan jobbet så ska nog försöka lägga mig snart så man har lite energi till att handla skor och kläder hehe ;) 
Sov gott och hoppas alla har haft en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar