onsdag 18 september 2013

Ibland känns det tufft..

Vissa tycker säkert det här är jätte töntigt men då får ni/dom göra det! 
När man är uppvuxen med en katt och tagit hand om den i 14 år, som tex min katt Lisa. Man är van att sova bredvid henne, alltid ha henne vid sig när man är hemma och helt enkelt är en familjemedlem som man älskar otroligt mycket. Då är det fruktansvärt tufft att va utan henne i flera veckor. Trodde inte det skulle vara så jobbigt att flytta men som sagt det saknas ngt.. Det gör ont i hjärtat när jag tänker på det och just ikväll blev det en sån där gråtkväll när man bara vill va hemma på Gotland och få mysa med sin älskling. Hon är som min hund, hon är verkligen det och fyy vad jag saknar henne.. Känns Inge kul alls och speciellt när jag vet att det dröjer ett bra tag innan jag kan åka hem och då kan jag bara vara där i cirka 2-3 dagar högst.. Men så är det och jag ångrar absolut inte att jag flyttat men ibland kommer en sån här kväll och då får det göra det även om det är jobbigt.. Men torka tårarna lite kanske och försöka sova. Godnatt ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar