onsdag 4 september 2013

Bara att kämpa på !

Mycket har hänt sen jag skrev sist! Flytt till Eskilstuna, danskurserna har börjat, jobbat på Axwell och sist och tråkigast blivit sjuk. Lr jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det hela men jobbigt har det varit/är och läkarna vet inte vad det är. Ena stunden bildtarmen som det ännu kan va men även andra saker. Det är iaf bättre nu så jag kan gå iaf nästan helt bra vilket känns skönt. Hoppas bara det kan bli helt bra snart och slippa åka till sjukhuset och spendera ett antal timmar där .. Men det går iaf framåt så det är skönt :) i morgon är det kursvecka 2 på dansskolan för mina kurser så samlar kraft och ork för det! Tur att man älskar dans! Ska iaf sova nu, så får vi hoppas på det bästa i morgon! :) puss och godnatt! ❤ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar