torsdag 7 februari 2013

Så mycket glädje just nu!!! :)

Glädjen och lättnaden jag känner när jag kunnat vara utan värktabletter på 18 h !!!! Har inte kunnat det på 4 år nu pga min ryggskada så det känns verkligen jätte bra att veta att jag faktiskt blivit så mycket bättre och kan klara mig utan starka tabletter flera ggr dagligen! Tankarna går att det kan va mycket tack vare träningen/dansen som jag haft under veckan och det gör mig bara ännu gladare! :) jag kan dansa igen och min kropp mår bättre av det, ger inte mer smärta och ja.. det går inte att berätta vad det betyder för mig! Kommer somna med ett leende på läpparna i natt :) Sen vill jag inte glömma bort att nämna "Stockholm Clinic Stay Active" som gjort att jag kommit såhär långt och blivit så mycket bättre än vad jag va innan jag hamnade där! Sebastian Isacsson är en grym sjukgymnast och helt klart anledningen till att jag är där jag är idag!

Tack världens bästa dansskola "Eskilstuna Dansstudio Let's Move" för att jag får dansa hos er när jag är här i stan! Mycket kärlek och tacksamhet till er! Speciellt till ägaren Maria Fehne och självklart mina systrar Nathalie och Sofie ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar