onsdag 13 februari 2013

01.29

Dåligt bloggande som vanligt så tänkte uppdatera er lite snabbt innan jag måste sova!
I söndags fyllde min fina systerdotter Mila 1 år och hela dagen var super bra, massa glädje och kärlek! Saknar henne redan och den är bara 3 dagar sen jag träffa henne men det händer så mycket och hon ger så mycket glädje och kärlek ofrivilligt :) Där kan man prata om äkta kärlek! 
Nu är jag iaf hemma på ön i några dagar för att hinna fixa lite här på ön och även hjälpa mamma nu när morfar blivit opererad och allt. Ska hämta han i morgon och han verkar må okej så det är skönt! Mamma mår däremot inte alls bra.. tycker så synd om henne och känns lite jobbigt att lämna henne själv så länge nu när jag åker upp igen men pappa är hemma över helgen iaf så det är bra. 
Men nu måste jag nog försöka sova om jag ska hinna med att gå ut med hunden och allt innan jag ska in och hämta morfar! Puss och godnatt




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar