måndag 30 juli 2012

Start på veckan!

(Anledningen till dålig uppdatering är pga. Min dator som är sönder, jobb och mycket som händer, ingen direkt dötid som man har tid att blogga på. Men ska verkligen försöka va lite duktigare så ni inte tröttnar allt för mycket! )

Idag har det iaf varit en super lång dag, har hunnit med så otroligt mycket idag så det känns riktigt skönt måste jag säga! Syster N och Alex kom i morse och med Idun såklart till ön så hann Träffa dom en stund innan jag skulle till jobbet. Va rätt lugnt idag trots kaoset ute vid vägen.. Efter jobbet (på Time) åkte jag till stan med Sofie, Mila och Mamma. Handlade kläder, bl.a. En klänning till dopet och sen hade jag även en körlektion innan det var dags att dra sig hem för att sedan klippa Åsa, Julia och Emma. Blev rätt sent men det va helt okej :) har även vart duktig och gjort lite övningar + stretch så nu ska jag sova! :) Godnatt! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar