söndag 22 juli 2012

En galen helg v.29

Anledning för att jag inte bloggat nu den senaste tiden är för att min älskade dator har gått sönder, så den är iväg på lagning så nu hoppas jag bara på att den kan bli klar snart :)

Helgen har iaf varit galet rolig och en aning flippad, jag menar det var ju faktiskt v.29 så vad ska man förvänta sig haha! Det är så mycket som hänt så orkar inte skriva ner allt men roligt hade jag och tack till er som gjorde min helg så bra som den faktiskt var :) Gute levererade om man säger så ! 

I morgon kommer det bli en lång och tung dag här.. Begravning och sen jobb efter det! 
Känner redan nu hur tungt hjärtat är och jag tänker på familjen som måste gå igenom den här hemska sorgen, förstår inte hur ni orkar! Alla tankar till er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar