torsdag 4 augusti 2011

Wonderwall

Hej bloggen!
Igår var det sista utgången och sista gången jag träffar Maja innan hon åker..
Vi var flera brudar som gick ut och röjde! Det syns om inte annat på våra kroppar idag...
Det blev helt klart en lyckad kväll och oj vad man kommer sakna den där filuren!
Vi satt iaf på Wallers en stund innan vi drog oss vidare, super mysigt.

Idag var det även mycket på jobbet, många som skulle ut till Fårö osv.
Och min bästa lärare ever kom in när jag jobbade idag, Sylvi <3
Hade henne när jag gick på lågstadiet och hon kände igen mig, jag fattar det inte !
Jag är så glad att hon mår bra nu igen, hon har haft det väldigt jobbigt nämligen ..
Nej det gjorde nog min dag !

Mamsen är även klippt nu, måste slinga hennes utväxt snart men det får bli ngngång innan pappas födelsedag ! Saknar även mina älskade systrar ngt extremt ...  Kom tillbaka !!!<3

Får se om jag drar mig in och träffar R ikväll också !
Men nu blir det maaat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar