onsdag 17 augusti 2011

Good night !

Då var man hemma i sin säng igen, visst det är sjukt skönt att få sova i sin egen säng men hade gärna varit borta lite längre ..
Har varit hemma hos Gunnar (min morbror) och Yvonne hela dagen och bara myst.
Ulrica och Madison är i Svergie nu så det va jätte roligt att få träffa dom bl.a.
Ni som inte vet är Ullis min kusin och bor i Florida i vanliga fall så det är inte så ofta man ses om man säger så!

I morgon blir det jobb och sen in till stan med pappa för att handla lite saker till Mamma eftersom hon fyller år på fredag!!!!!!!! Jätte tråkigt att jag jobbar 13.30 - 20,30 just på hennes födelsedag och allt men ska göra allt för att hon ska få en bra dag iaf ! Det lovar jag dig mamsen<3

Nej nu ska jag mysa med min sötnos lite innan det är dags att sova!
Puss pusss

1 kommentar:

  1. jag älskar dig min sötis och det är klart att du gör min dag till den bästa. Du är ju där ;)
    Vi äter kräftor när du kommer hem. Pusssss

    SvaraRadera