torsdag 28 juli 2011

More than anyone

Hallå där bloggen!
Just nu känner jag min lite bättre faktiskt, halsen är inte lika svullen som den va när jag va hos läkarn osv.
Den gör ju fortfarande ont såklart men det verkar bli bättre iaf :) hihi!
Fick i mig lite grillat med familjen ikväll ändå, kände inte direkt ngn smak men jag vet att det är gott så går på det ahaha! Har aldrig haft halsfluss förut och jag lider verkligen med er som får det ofta!
Usch vad hemskt! gör ju skit ont!
Har legat död i sängen hela dagen med massa feber och känner att den börjar gå upp nu igen så jag borde nog ta mina tabletter nu så jag kan sova.

I morgon ska hela familjen ut till Fårö och grilla + se på solnedgången så hoppas på fint väder :)
Nathalie och Alex åker hem imorgon :( jätte tråkigt verkligen ...
Men såfort jag blir ledig och har råd ska jag åka upp till dom och hälsa på !!!

Nej nu är det dags att försöka sova!


Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar