onsdag 27 juli 2011

Fresh air

Hallå bloggen!
Igår va det som sagt hemskt med halsen, blev bara värre och värre men somna iaf tillslut, klockan va iofs 5 på morgonen men men,,
Blev som sagt inge jobb för mig idag, hade jag haft rösten så visst men det hade inte funkat så som det är nu!
Har dock fått fram några ord idag men det gör så ont bara men om jag har röst imorgon kommer jag jobba helt klart. Skulle vilja hänga med systrarna plus killarna till Bursvik ikväll för att lyssna på Filips kusin som ska spela osv men den här jävla halsen förstör ju bara ....... not okay!
Men men.
Nathalie Alex och pappa va ute med båten idag, orkade inte följa med från början men dom kom och hämtade mig senare på dagen så jag mamma och morfar fick åka med en stund.
Var super mysigt verkligen och pappa fick upp en stoooor lax !!
Så i morgon blir det en gooood middag (hoppas jag) haha!

Både Idun och Vofflan springer efter mig hela tiden så ska nog ge dom lite uppmärksamhet nu.
Skriver kanske mer sen !



//Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar