söndag 17 april 2011

Live your life

Hallå där bloggen! 
Jag vaknade verkligen med att jag var suuper förkyld och hostar.. Känns ju mindre kul om man säger så! 
Idun låg öven på mig och slicka på mig när jag vakna så det var lite halv mysigt sådär :)
Nat och A skynda på mig lite för sen åkte vi iväg och fiska/myste vid vattnet i det fina vädret ! 
Idun badade även för första ggn idag och hon gillade det om man säger så ;) hahah helt plötsligt hade hon bara hoppat i och börja simma iväg men hon kom tbx rätt snabbt som tur va ! hehe Har allt på bild på cameran men de får ni vänta med att se tlls jag kommer hem igen till ön! 

Dansen idag va lika roligt som vanligt förutom att jag hostar och det bara rinner ur näsan hehehe! 
Jobbigt att kunna dansa och hjärtat slog  i tuuusen men det fick bra ändå:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar