söndag 10 april 2011

"En orgasm tack!" hahaah

Nu tänkte jag uppdatera lite vad som hänt i helgen, eftersom jag inte haft tid för bloggen lr datorn överhuvudtaget! 

I fredags kom Alexandra till mig på dagen, klassen hade barndisco så hon hängde med på det hela kvällen.








Någon timme efter att vi kommit hem kom även Nat, alex, idun och pappa.
Efter mycket skratt var vi så trötta att vi slockna direkt efter vi lagt oss i sängen.
Fick dock inte sova så länge som skulle behövas men vi körde på ändå hela lördagen! 
Hela dagen igår bestod av stress stress och åter stress! Men lokalen blev bra och festen va bäst! :D
Kom inte en enda objuden dit så det va niiice!


Efter tolv drog vi ner till hamnplan och röjde! Hade galet roligt och pojkarna höll koll på att jag hade dricka hela tiden, gissa hur det slutade(?) haha nej men mådde skit bra, synen och balansen va dock inte på topp ;) haha ! Nu har jag iaf fått massa fint och jag är suuper nöjd! <3
Nu blir det middag!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar