lördag 1 januari 2011

Oj oj oj ...

Hela dagen såg jag fram emot att se matchen Washington - Pittsburgh (på espn) ..
Men nej då visas den inte längre eftersom matchen blev flyttad till senare, jävla skit kanal!!!!!
Och hittade ingen jävla sida som visade den gratis lr som funkade överhuvudtaget.. 
Tappade humöret direkt och kändes inte alls kul att man suttit uppe skit länge bara för att se matchen som börja 02.00 som jag sen inte kunde se.. fyyy säger jag bara! 
Sen var det så att det kom en liten ängel som räddade min kväll vid namn Jacob!!!
Riktigt snäll kille det där! Han hittade en sida så jag kunde se matchen, vilken hjälte! haha 
(hockey galen? i think so !! )
Det slutade iaf med attt Capitals vann med 3-1 och kvällen/natten blev sååå braaaa!!! 
Nu ska jag sova med ett leende på läpparna :)
Puss på mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar