måndag 29 december 2008

Måndag

Skulle upp vid 9 idag för att ta bussen in till stan men jag palla inte så jag tog 12 bussen ist:)
Jag Maja Elina skulle på stan innan elina skulle möta felicia vid båten men självklart missar elina bussen:P hahah!
Men i dag tog jag två hål till i öronen:D det blev jätte fint. Maja var me mig..
Jag o maja gick på stan typ hela dagen kollade kläder o självklart kunde man inte låta bli att köpa lite:P haha! Vi träffa felix sen innan vi skulle hem.. det blev som de blev helt enkelt..
men de löser sig alltid. får väl extra trevlig på nyår:P hahahahahha!!!

Maja skulle sova hos mig inatt men så blev de inte:( Så på kvällen drog jag på "fest" . träffa elina felicia filip krille lisa osv..
Hahah felicia jag kan inte lr skulle inte göra det jag lovar!!!!!!! spelar inegn roll hur mycket du vill okej?:) Hahah..
Imorgon blir det visby igen, ska sola med tjejerna(elina,felicia o maja).
blir nog en tidig buss hem hoppas jag. Måste vara hemma lite nu har inte varit de på sista tiden känns det som..
Tycker så synd om mamma:( Förstår inte hur hon orkar me allt.. önskar det var ngt jag kunde göra för att få henne bättre. Älskar dig mest det vet du!
Pappa jobbar som ett svin, tycker verkligen synd om han.
På sätt o vis så är det mitt fel varför han måste göra det.(förlåt)
Men ska väl sova nu antar jag:)


Godnatt!

1 kommentar:

  1. Tack lilla gumman för att du tänker på mig.
    Du gör allt du kan för mig redan.
    Jag känner mig redan bättre.
    Det är inte dit fel att pappa jobbar, du är den som kostar minst i den här familjen;)
    Älskar dig så mycket!
    Puss puss
    Mammsen

    SvaraRadera